Je staat in nauw teamverband met ervaren collega's om onze klanten professioneel en met een glimlach te woord te staan, zowel telefonisch als schriftelijk
Je bent bedreven in actief luisteren, deskundig adviseren en proactief inspelen op behoeftes
Je begeleidt onze klanten steeds om de beste keuzes te maken en houdt hen optimaal tevreden
Je informeert hen helder en duidelijk of brengt hen efficiënt in contact met de juiste persoon
Je verwerkt de binnenkomende orders snel en foutloos in het ERP-systeem
Je neemt diverse ondersteunende taken op je, zoals het aanmaken van gebruikersaccounts, het opstellen van offertes en het verwerken van leeggoed.
Jouw profiel
Je hebt een flinke dosis klantvriendelijke flair en een neus voor opportuniteiten
Je hebt enige ervaring in een commerciële of servicegerichte bedrijfsomgeving
Je beheerst beide talen vloeiend (Nederlands en Frans)
Je houdt van een hoog werktempo, bent stressbestendig bij rinkelende telefoons en blijft rustig bij intensief e-mailverkeer
Je kunt problemen op een vriendelijke maar beslissende manier oplossen
Je neemt graag verantwoordelijkheid.
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Klanten: Groothandel
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Klanten: Groepen, grote ondernemingen
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
Je komt terecht bij een snelgroeiend en succesvol bedrijf met een sterke reputatie in B2B-wereld
Je krijgt het vertrouwen om je talent, motivatie en initiatief volop te tonen en verder te ontwikkelen
Je kan rekenen op een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, aangevuld met extralegale voordelen en 12 ADV-dagen.